(förgår)Dagens Träning

Fredag
Jag började som vanligt att fixa hela honom vi satte på gjorden och ja tog med mig snodden. Eftersom vi var tidigt uppe idag så va de tomt i padcoken. Ja började att gå ltie med honom och sedan lite lätt tömkörning innan ja satte på han inspänningen. Valde att spänna mellan frambena och ha på de yttersta, alltså inget krav alls.

Jagade på han lite men ja fick fasen springa på ganska mkt själv. Tror inte riktigt knas fattade de här med inspänningen för han stretade emot ganska mycket eller ja inte streta men gick ´med huvudet högt så att de va spänt så att säga. Ibland så sänkte han sig men de va inte jätte ofta. Blev några race i galopp med. Vi gjorde detta i kanske 5 gånger sedan så valde ja att tömköra de sista 5 och så var vi rätt så nöjda över dagen.



såhär peppad va knas när ja hämtade honom...

fortfarande trött när ja tog ut han i hagen...

JA bara måste säga att de kändes sjukt jobbigt att knäppa de där tränset igen. Har bävrat inför de men ja beslöt mig för att de kan ju inte bara ligga och skärpa. Men shit va ja saknar min fin fina Jr

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback