Dag 7 En sak som aldrig får hända

Ja det är mycket i mitt liv som inte får hänga men de ja absolut inte vill är att någon när och kär går bort såklart! Min största skräk är att bli lämnad ensam. Jag älskar alla mina nära så otroligt mycket att de gör ont och behöva mista någon på ett eller annat sätt är obeskrivligt! Självklart vet ja att förr eller senare så dör vi allesammans och det är så de skall vara men låt mig bli gammal, grå och dement innan de händer.

Tror de är de värsta som kan hända. klart att de inte hade vart kul om ja råkade ut för något och inte kunde rida längre men livet går före. ja önskar inte att de hände eller händer men sätter man de i perspektiv så...

Ja har mist påtok för många, många som ja inte kommer att få träffa detta livet personer och djur som jag saknar otrolig mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback