Dag 4 Det här är jag bra på

Rent spontant så vill ja direkt säga backa med släp! Jag är en hejjare på det! Jag tycker även det kanvara lite skoj att få trixa och fixa med släp. Jag anser mig även vara rätt så duktig på att mocka! Hur man nu kan vara de? Jag vill ha snygg och rent i min box därför mockar ja därefter. Min "mockidol" är Lotta och de finns ingen som kan mocka som hon men ja ligger inte lång efter tror ja. Hennes box är ALLTID nyströd fast hon strör bara på Fredagar. De finns inte en skit kvar eller än så en bit skit kvar.

då ja köpt mig en gödeslspridare och inte häst så blir de lite trixit att mocka nu men de går.

Tyvärr så kan ja inte komma på något som ja är sådär grym på i själva ridningen. Jag kan heller inte komma på något som ja är bra på. Det måste ju finnas något men frågan är vad? Nja.... hur ja än tänker och funderar så kommer ja inte på något som ja är bra på ridmässigt... känns lite sorgligt att man ridit så länge och så kommer man inte på något man är bra på. Jag kommer nog att få återkomma med denna frågan när ja kommit på något bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback