Dag 10 10 saker du inte visste om mig

haha detta kan bli roligt! Får se om ja kommer på 10 roliga och otippade saker óm mig själv!

1. Jag är extremt rädd för pissmyror

2. Jag vill ALDRIG bli lämnad ensam även om jag gillar och vara själv så vill ja inte bli lämnad ensam varken levande eller död.

3. När ja gick från 1 till 6an så var jag den snabbaste tjejen i skolan. Tävlade oftast mot killarna och sprang som en jädrars misil

4. Jag läser ALDRIG någns sms på telefonen om ja inte blir visad ett sms

5. Min första sport som ja sysslade med var konståkning och de gjorde jag väldigt länge. när jag tränade som mest så var ja 11 år och satt i ishallen 12 h i veckan. Den längsta tränigen var i 4 h på lördagsmornar. Detta gjorde även att ja tävlade inprincip varje helg förutom på sommaren.

6. Jag är konfirmerad 2 gånger. (katolik) första gången i trean och andra i nian

7. Jag är fruktansvärt LAT!

8. Om ja ska göra ngot så gillar ja att göra de ordentligt. Ska ja städa så städar ja nogrant oftast storstädar.

9. Jag kommer väldgit bra överens med vuxna och äldre

10. Jag försinner oftast när de finns gammla och sjuka människor, omedvetet

Kommentarer
Josephine säger:

10:an, kan det bero på att du själv är vuxen kära Carro :) ?

dax att inse det! man kan inte vara barn för alltid ! ;)

2011-09-30 | 13:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback