Kyrkopromenad

Jag tog och slog en signal till vet idag för att höra mig för lite och berättade om knas knä. Vet tyckte att de lät som om han bara hade skadat mjukdelarna och sa att ja gärna fick gå ut och gå med han och att ja skulle fortsätta linda på nätterna för att undvika ev att svullnaden kryper ner på benet. Hon sa även att om de inte blivit bättre så ska ja ringa nästa vecka igen för vidare återgärden.

Eftersom vädret sprack upp ganska bra efter att ja tagit in knas så beslöt ja mig för att ta en skritt för hand bort till kyrkan. Linda hängde med och han skötte sig super, förutom att han viste att ja hade godis i fickan och gick och tiggde mellan varven. Fina knas!

I morgon hoppas ja på kort uppehåll så ska kameran med och de ska nog bli någon bild hoppas ja på. Jag och Emma ska även sätta upp de sista i sadelkammaren och sedan ska ja måla tränshängarna så ska även dem upp. SKOJ! är de någon som är intereserad av bilder?

Kommentarer
Esmeralda<3 säger:

:D

2011-10-18 | 23:00:50
Bloggadress: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback