Regn!

Ja va hos knas i morse och tog av han paddarna i vanlig årdning. Eftersom de regnade så tog ja även och ryktade honom lite och kikade på lite småsår här och derä. Knas verkade inte direkt bry sig att alla var ute i stallet utan verkade mer njuta av att han fick vara inne i de torra. Som ni vet så är han inte direkt någon favorit av regn.

JAg va vartfall kvar en stund med han så fick han gå ut sedan när ja va lite klar med hälften. Jag hadde hoppats på att renget hade avtagit nu men det har de alltså inte och ja kan bara föreställa mig vard her knas tycker och tänker om mig som va så elak och släpte ut han.

Tror ja kommer att åka och ta in någon gång vid 16 tiden. Allt är ju klart för han så åke rja tillbaka vid 19 tiden och mockar en gång till för han. Tror detta blir min plan OM de inte på något mirakulpöst sätt slutar regna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback