Mammi och Pappai <3

Var i stallet idag och tog lite bilder på knas dock va de inte så lätt då han vägrade att stå still utan skulle springa runt och pejla läget. Det gick absolut INTE att stå två meter från mig utan han skulle stå preis brevid mig. Knas. Så de där med att titta på bilden och se vad som skulle korigerars hans inte med helt enkelt. Jag som hade hoppats på att ta några bilder till nya designen. Får göra de någon annan dag helt enketl.

Mamma och pappa var på besök idag vilket var oerhört skoj! pappa hjälpte mig att lasta över alla spånbalar till förrådet. Mamma stod och kliade på knas under tiden. Sedan slöt pappa ann också och de stod och mös alla tre tillsammans. Så söta dem är! Tog på knas pjamasen och även stallbandagen igen. Så i morgon blir de upp tidigt för att ta av.

Kvällen spenderades hemma hos oss och vi kikade på lite gammla bilder och käkade en polsk kaka som de hade med sig. gott










en mkt ointereserad knas...







Kommentarer
Anonym säger:

Fin han är !! :)

2011-10-21 | 00:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback