Dag 20 Något jag vill göra

Oj ja de finns massor som ja vill göra typ resa runt och fotografera och även tävla massor! De som ja har haft som en lite dröm nu några år faktist är att ja väldigt grna skulle vilja testa på bungy eller fallskärm. Måste bara samla på mig en massa mod för just nu pirrar det bara i magen av sjvla tanken.

Ja har sakt till mig själva att någon gång i livet så SKA ja göra något av detta. Hade vart så sjukt skoj! Visserligen hatar ja G kraften men vid fritt fall så tror ja att man känner bara av den  i 5 sekundere sedan känns de som om man står still förutom att de susar runt öronen. Skoj skoj


Kommentarer
caroline säger:

SV ja jag är nöjd med min dock åker inte han ända till Borås, han bor i Björketorp. Är lite det som är problemet att de flesta hovslagare åker inte så långt. De hovslagare som finns på hovslagarsidan brukar också ha angett hur välutbildade de är, försök att titta efter detta tex G= gesällbrev, M=mästarbrev. Stjärnås hovslagari tror jag det heter som skall vara bra men vet inte om han åker så långt. Även om jag bara bor 3 mil från Borås så känner jag inte till deras hovslageri då de som skor här inte skor där så att säga, de åker bara inom en viss radie.

2011-10-11 | 14:42:19
Bloggadress: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback