Dag 13 Min högsta dröm

Självklart hade det vart att vara ekonomiskt oberoende ALLTID, men eftersom pengar itne gör en lycklig så blir de lite svårt. Så då skulle ja även vilja vara lycklig och självklart att mina nära och borgångna samt nära och kära aldrig dör bort från mig. Dem dör den dagen som ja dör (när ja är gammal och grå och en bit över 100).

Jag skulle vilja bo i ett fint hus som är lagom stort nära havet och självakrt ha en lagom stor går med kanske ca 10-14 boxar och ett stort ridhus och utebana. Många fina ridvägar i en lövskog och nära havet. Ha möjligheten till att anställa folk som jobbar i stallet med in och utsläpp en bra kock och städerska. Dock vill ja ju även ha installade människor hos mig. Vill ju inte stå aldeles själv!

De finns en plats i stenungsund som ja blev kär i för många år sedan. Det är mitt drömhem. Dock så är där nu en kolada och en massa får. Men stallet och ladan skulle man kunna bygga om och faktist flyttta lite på då de står mitt framför huset. Sedan så har dem fantastikt fina kohagar och vackra åkrar precis brevid havet. Så de blir bara att stängsla om dem (byta taggtråd till eltråd eller något snyggare) och sedan bygga stallet och ridhuset. Så är de klart! Ja ve tinte hur huset ser ut inne men de behövs nog renoveras det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback