Kolik

Nej knas har inte kolik men ikväll så ska jag och tjejerna från stallet på en föreläsning ang kolik och tänder.

Föreläsningen är öppen för alla och hålls på högskolan idag kl 18.00. Jag och Linda ska gå, hoppas på att de alltid finns något som man kan lära sig som man kanske inte viste. Eftersom de är han som fixade tänderna på knas så ska ja även passa på att fråga han en sak.

Eftersom ja redan fixt allt hos knas idag så ska ja bara slänga in han innan föreläsningen. Jag får se om ja åker dit efteråt eller ej.

I morgon va tanken att ja skulle fixa småsaker i stallet så som städa skåpet, sätta lås på skåpet uppe, täcka över höt och lite sådant där småpill som man annars inte hinner. Dock hoppas ja på att de ev blir jobb för min del! Så får ja småpilla ngn annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback