Inte häst

Ja som de flesta vet så ligger affärer som luktar häst mig lite extra varmt om hjärtat. Det finns dock även en annan typ av affär som får mig att må bra och det är lantliga inredningsbutiker.

Här i Borås har vi en som heter Bettys och är sådär mysigt härlig att gå in i. Dem har supersöta små saker och även mängder med blommor.

Jag var inne där idag och fick massvis med idéer och tips på vad man kan göra och hur. Jul närmar sig även och de syntes i affären. Helt plötsligt så ville ja ha jul nu!

Jag hittade ett julklappatips till mamma, ett par sockersöta tofflor. Hittade även en gudomligt fin krans att ha året om, synd att man inte bor i hus!

Jag vet även hur ja ska göra min adentaljusstake i år så nu i veckan tänkte ja mig bege ut i skogen och plocka lite roliga saker som naturen har att erbjuda. Bilder kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback