Äntligen

Fick tag på kära hovis i dag och hans bil är på verkstaden så han kan inte komma ut fören i morgon efter jobbet. VIlket troligtvis kommer passa mig kalasbra! Har en sak som händer under dagen men hoppas på att det är klart då men man vet aldrig. Skulle vart fall sms om ja var hemma annars så tar vi de troligen på torsdag.

ÄNTLIGEN!! gud va ja har saknat att sitta på knas!!!

Har idag även spikat och hamrat på två stycken foderhäckar till hagen då ja är så förebannat trött på att allt hö hamnar i geggan och sanden som vi lagt ut. Ska försöka bli klar med dessa nu i kväll annars så gör ja det i morgon. Skulle dock vara bra om de ville bli klara idag.

Jag har även bestämt mig för att köpa de turkosa settet till knas (tyvärr de om ALLA köper). Men de kan va lte skoj att ha! Blir ett till hoppsadeln troligtvis någon gång i nästa vecka. Jag har nu även beställt ett par fodrade vinter Chaps att ha på bena nu när de börjar blåsa jävligt och regna. Så kanske ja kan kravla mig upp på knas även om de blåser jävligt.

Vill ha som sakt
 


längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback