some plans

Idag så tänkte jag får några saker gjorda, så som att åka till Linda och förhoppningsvis fota föl ute i hagen! seden efter de så ska ja åka förbi en hage med kor och fota dem och så ska jag även idag hinna med gymmet. Vill kolla av hur mitt huvud reagerar nu då ja haft ett kortare uppebhåll.

Jag hoppas även på superhärligt väder så man kan få blilite brun om näsan och sommarfräknarna kommer fram. MYS!

Ska även prata med pappa och mamma lite mer idag om en sak och ska även försöka prata med pappa lite mer om de där företaget. Jag har vartfall bestämt mig för att INTE hetta Ponnyfoto utan kommer köra ngt med mitt namn dock så hade ja ett jätte bra namn för någon månadsedan men va så dum att ja inte skrev ner det och nu har ja glömt de så nu är de till att tänka om igen...

Har ni några idéer så får ni gärna dela med er!

Nej nu ska ja sätta på mig lite respektabla kläder och åka till Linda.



nu i dagarna blir det ett år sedan som ja började med min vackraste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback