segt

ja ni! bloggadet gå väldigt segt som ni märker har lite mkt att göra och at tänka på just nu. är full färd i att rida fina maggan vilket går bra och mindre bra andra gånger. letar ponny med men finns ingen som vill vara min =( har vart iväg i polen en vecka med prinsen med vilket var super. Ska ringa ett samtal i morgon som kan göra en liten vändning i mitt liv vilket oxå är lite skoj.

någrfa bilder från i lördags på maggis o mig, ja jag rider i ballerinor då ja lyckades trasa sönder ridstövlarna. nya är köpta och nu går nja in dem =)






Kommentarer
Hulken säger:

God morgon!

hur är läget med dig idag då??

nu måste jag gå till bussen får skriva mer senare idag efter jobbet! ;)

2011-05-02 | 05:48:34
Bloggadress: http://vasternhastarridning.blogg.se/
Anonym säger:

Det finns väl ganska fina hästar i Polen?

2011-05-04 | 14:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback