ouff

har vart en himla stressig dag idag må ja säga! kvällen avslutades nyss med att bygga klart banan inför i morgon och nu så ska här bakas tillsammans med linda till cafeterian i morgon =)

Fick inte med mig så himla mkt från charlies då rean inte va så himta bra som ja hade hoppatspå, tyvärr så va den mkt bättre förra året så nja de får inte några höga påäng från mig i år. Får hoppas på att dem laddar bättre inför Falsterbo.

Det jag fick med mig hem var vart fall ett par röda MH byxor, ett schokemöhler  schabrak som va vitt med den begia kanten, en Tjockis pikeur tröja, vita lindor fårn ngt random märke och även skydd från pesoa. Hadde inte ngt speciellt som ja skulle ha mer än byxor så de fick ja juh med mig.

Nej nu ska ja jag åka till ica och köpa strössel så blir de bilder senare ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback