Min Första....

ja vad har jag nu hittatpå?!

Jo helgenn den 15 så hade vi klubbhooppning uppe hos oss och eftersom jag hade maggan den helgen så beslöt jag mig för att göra min första start!

Jösses ja jag va inte nervös något alls då jag gjorde de enbart för skoj skull. men när ja kom in på banan så blev ja något nervös vilket i sin tur resluterade i en vägran på första hindret då piloten gav förlite gas! Vi fick även en till vägran på hinder 5 då ja fegaur.

Efter ja hoppat den banan så va de klart för mig men eftersom de gick så bra så anmälda ja mig till en klass till. Denna klassen gick ännu bättre och hade ja bara tänkt lite och ridit istället för att åkt häst så hade ja nog kommit runt mkt bättre. Men man kan inte alltid  vara på topp. Maggis skötte sig perfa och allt flöt på superbra. Ida och Emma tog några bilder dock har ja inte fått alla än men här är några i vartfall.







Måste bara tacka Rebecca och Anna Tenser för all hjälp
som de gett mig när ja hoppat i Eskilstuna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback