då var man klar

Ja då var man klar nu ska ja bara vänta på att utskriften blir klar och så drar jag på bröllop!

Tävlingen idag har flytit på mkt bra och de har rullat på lite snabbare än vanligt tror jag. Tyvärr så har regnet förstört ganska mkt för oss då banan är delvis grusad och delvis gräs och delvis vatten så de blir väääldigt halt på sina ställen vilket man även märker på hästarna. vissa har öven glömt broddar så de har även blivit några strukningar. Men inte så farligt många Tycker att ryttarna är duktiga och under den tiden ja va där så såg jag inga katastråfer tyvärr så såg jag några avflygningar. MEn de händer de med.

Nej nu blev de klart här så nu får ja åka rapporterar er sedan. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback