blir trött

Tror nog inte de finns ngn där ute som är en sådan flritig besökare av hästnet som jag är! Ska ja vara ärlig så börjar jag bli riktigt himla trött på de. Jag hittar ngn som ja gillar så är den skadad, gammal, ponny, skitdyr eller så är de allt på nsamma gång!

nä ska med tessan och titta på en kuse i veckan. Vi får se hur de går för mig och henne hon kanske får med sig sin vackra springare.

Jag jobbar vidare med maggis och de går bra, ska försöka få några mer bilder när jag rider men inte superlätt att ta kort sj =)

Saknar min vackra ngt fruktansvärt mkt! Tänker på han dagligen och saknaden är olidlig! Min vackre prins!








Klar för tömkörnng för första gången

Helt klart de vackraste och mest fantastiska varelsen som fanns!
Tack för alla fina minnen och allt du lärde mig! Tack för att
jag fick låna din tid och dela dina sista dagar med dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback