Sporrad!

Gud ja blir mer och mer sporrad och sugen på att starta eget och kanske följa en av mina (alla) drömmar! Det hade varit skoj att ha de som sidanbrevid projekt. Ska ta reda på mer och hur ja går tillväga, hur mkt artbete de krävs av mig och om ja har några krav eller om de finns några krav på mig? Kan ju alltid be min köra far om hjälp som faktist har startat ett eget företag och har ett företag som omsätter ca 4-5 milj så något måste han göra rätt.

Namnet har ja (Ponnyfoto) idéen finns den med. Priserna är lite sådär än utbudet och valmöjligheterna finns dem med. Kunskapen saknas och lite utrustningn men det är inget som är omöjligt. Jag lovar att återkomma med klara besked om vad som händer och sker.


Kommentarer
Michelle säger:

Härlig header:D <3

2011-03-08 | 12:23:13
Bloggadress: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Jennifer säger:

Vad kul med en hästblogg till! :)

2011-03-08 | 12:40:11
Bloggadress: http://jenkanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback