Sommaren 2011

Ja har nog aldrig längtat såhär mkt efter en sommar som jag gör i år. Men jag måste säga att de är dubla meningar om de där. Och ja ska förklar för er här!

Fördelar
* Jag kommer att jobba på samma företag = pengar
* jobbar skift = mycket tid över
* sommar sol och bad vem längtar inte till de?
* kommer bli en sommar med mkt kompisar
* Kommer ev tävla den tiden ja inte jobbar
* Tävlar ja inte så kommer ja att fota tävlingen
* Mycket fotografering!
* Falsterbo 2011!
* Ledig på midsommar och dagen efter (troligtvis)

Nackdelar
* ja jobbar
* Patrick jobbar i borås och sommarkomundering = vi kommer inte ses något
* jag har aldrig tur med vädret
* maria kommer inte vara här än! men i augusti då jävlar!!!
* jag har ingen häst =(

JAG LÄNGTAR SÅ FRUKTANSVÄRT MKT TILL SOMMAREN


sommaren 08

sommaren 06

sommaren 09

sommaren 10

somaren 10


somaren 10

sommaren 10

sommaren 10

sommaren 10

sommaren 10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback