Oj Oj oj

Ja I Fredags så hämtade ja fina tessan som ja skrev. Vi hade sedan en mkt trevli fredagskväll med bubbel och trerätters. Tessan va mkt inpregnerad av efterätten och slukade den likt som jag gjorde!

Patrick va ute och skakade rumpan medans ja å tessan fortsatte slurpa bubbel och vi titta hästar, planera, ja gjorde massor av skoj! Tiden rusa iväg och någon gång vid 0300 tiden så beslöt vi oss att vi skulle åka till ullared på lördag. Vi satt uppe lite till och sedan så ropade kudden extra högt på mig

Lördag
Vi åkte på mrogenn till ullared och hade så fruktansvärt skoj att tiden även bara rusa iväg där! resan kändes att den tog 5 min då vi har diskuterat, planerat och spekulerat!

Jag gjorde några fynd inne på de gula huset så som två jättefina tröjor, två porslinsmuffins som ja gillar och så lite pynt till balkongen.

Vi vart vart fall tillbaka vid 1700 tiden och då blev de pizza och lite läskeblask. vi fortsatte våra vilda diskusioner och tittade på mannen som kunde tala med hästar. Trötta som vi var blev de en kort kväll

Söndag
Vi åkte till my one där vi prova lite byxor. Ett par montainhorse skodda som faktist va supersköna men inte den fitten som ja ville ha dock bara 329 kr så ja tyckte de va riktigt bra pris! Vi kände och klämde lite på olika saker och åkte sedan vidare till viskan.

På viska mötte vi upp patrick och jocke dee och hade en låååång fika med mkt prat.


Maria - jag - tessan
Falsterbo 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback