Kingsland

När Kinglsnad kom ut med sin vinterjacka va ja inte superförtjust i den, men med tiden så har den börjat falla mig i smaken. Jag va inne på My one för ett tag seda noch då hade dem den på rean men ja kände att de va fortfarande lite för saftigt att betala så massa pengar. Men så va en kompis iväg och hittade den på ännu bättre rea och köpte den. Efter de så ha ja funderat massor och ja har trots allt ahft min röda Peak jacka i snart 4 år så de är dags för en ny tycker ja allt och tankarna har gått till denna fina jacka. Så nu söker ja med ljus ooch lykta efter en brun i stolek M till bra pris!



eller vill ja istället ha en nästan lik jacka fast från Everest, vet inte va den kostar men tror nog att de kan ligga lite i samma prisklass.


Kommentarer
Elvira säger:

hej! jättefin blogg & underbara bilder! (söt häst också ;) Jag och en kompis tänkter starna en blogg & både hästar och fotograferig, och då letade jag på namnet 'ponnyfoto.blogg.se' så att det var upptaget & att det var du som ägde bloggen. Den verkade vara ganska inaktiv, så jag undrar om du har lust att sälja den? ir eventuellt byta den mot någon betaltjänst på någon hemsida eller något annat. Tacksam för svar :D

2011-03-06 | 16:11:06
Bloggadress: http://elviraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback