Gah blir tokig!

Ja de va himla intersant att inte mitt hela sms kom med till bloggen i morse. De ja skrev va att jag tog mig an lite tid och gjorde rent väggen som Jr dreglat ner samt att jag fixade krubban vattenhinkarna och även vattenkoppen. De kände rätt så  mysigt att få stå där och pilla i lugn och ro så de va väldigt skönt och mysigt.

Jag tog även en runda i alla hagar och tog kort på hästarna. Kom fram till att Convers INTE är ett bra att ha på fötterna när man skall korsa hagar som har blivit översköljda med både lera och vatten. De hela slutade med att jag först trampa i en geggapöl och de blev blött men inte så farligt. Sedan dock preis när ja fick till en kalasbra bild på Svennis så sa de bara sloff och ja stod med foten i en härsans stor vattenpöl med snö upp till knäna! INTE BRA

Tog och åt en mysig lunch på balkongen och ja längtar till vi får möblerna så man kan sitta där och njuta av solen! LÖÖÖV

Bilder och presentation kommer på hästarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback