120 Dagar Kvar

Ja de är hela 120 Dagar kvar och ja dör av längtan, de kommer bli så himla skoj! Min semester som de två tidigare åren men i år lite lyxigare! Trots att gbg hors shoe presis har varit så är de årets andra stora hästfest jag längtar till, Ja det är FALSTERBO som ja talar om!

 I år fick ja inte gå på mässan, jag äslakr att knata runt i gbg och kolla,klämma,känna och prova! Att sedan titta på tävlingarna är även superkul det med. Glömmer aldrig sista tävlingen som jan gjorde på finaste Brink! De va magiskt att stå där inne tillsammans med 11 000 och ALLA står upp och klappar takten när briar gör de han är bäst på - SHOWAR!.

I år har ja, Tessan och Anna bokat rum på Scandic inne i Malmö där vi kommer bo två nätter. Vi ska vara tre dagar i falsterbo och enligt mig är de här dagarna de bästa sista fredag lördag och söndagen. Jag har ingen aning om hur ja jobbar dessa dagar men kommer ta ledigt och ja tror nog inte att de kommer att bli några problem.

Ska bli massa skoj att åka ner och bara vara, njuta, fota i mängder! och shoppa! Vi får se om de bara blir saker till mig eller om ja har någon mer att köpa till...


Kommentarer
Blixten säger:

Hallå där! Jag gillar att Jan gjorde en fantstisk show på Brink.. ;) Saknar dig!

2011-03-08 | 06:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback