Stolt ägare!

JAg kan inte slutat förundras över att min fina 3 åriga tok faktist inte bryr sig ett skvatt när jag sprayar honom! Första och andra gången som ja gjorde de så tyckte han allt att de va lite obehagligt när de ramlade ner något på rumpen men sedan så sket han i att ja gjorde ngt över huvud taget.

IDag kan han stå lös i boxen medans jag sprutar honom och han flyttar inte på sig eller liknande. Kan ta hela kroppen förutom ansiktet och öronen. Dem är han lite småkänslig runt.

Aliss gillade inte ljudet så hon brukade flytta på sig men dummade sig inte mer än så och benny va mer eller mindre livrädd för ljudet. Han äntrade runt och tyckjte inte alls de va skoj när ja bara visade min lilla blå flaska som ja hade då till pälsglansen.

Är era hästar rädd för sprayljudet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback