Matchning - Grått

Ja asså jag har alltid gillat färgen grå. Lite omedvetet tror jag nog eftersom ja bara har en uppsättning av de och det är faktist ett par skitbilliga lindor (49:-) och ett ullaredschabrak. Trots de så har ja nog konstaterat att de är nog den färgen ja gillar bäst. Jo visst har ja ganska mkt i mörkblått och brunt med men på något sätt så tror ja nog att går är min färg till häst.

Aliss va juh snygg i de men Benny hade nog inte vart ngt vidare het och Wille mja jo han är bra mörk i sin färg så tror nog de kan gå hem. Så de som blir att införskaffa på Falsterbo i hästväg är Schokemöhlers gråa lindor och antingen deras schabrak med eller ett mias i samma nyans som lindorna. Det tror jag nog blir min "vill-ha-med-hem".


Ja å alissen i grått

De här är ju äckligt snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback