Drömtränset!

Ja som ni vet så suktar jag efter ett rundsytt OS träns. Men nu har ja hittat något som ja gillar ännu mer! Eftersom priset på de båda tränsen skiljer kasnke en 500 så börjar jag fundera på att om man nu skall köpa varför inte införskaffa sig ett från Mia Sunnman.

Hon syr alla sina träns/läderprodukter för han och man kan få exakt de storlekar och färger som man behagar.

Jag har även funderat på att ev bara köpa en nosgrimma från henne. Hon har en modell som ja gillar otroligt mkt och det är en som heter droppformad.

Men ja måste säga trots snygg kvalite och ja måttbeställt så blir de saftiga priser. Så om några år då ja förhoppningsvis tävlar högre än LB så ska ja kankse infröskaffa mig ett finfint träns...


ett träns med platta remmar och droppformad nos.

Bättre närbild på bara nosdelen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback