Äventyr

IDag så har ja vart iväg på ytterligare lite äventyr. Kan tyvärr inte berätta VAD jag har gjort eller med VEM ja har haft med mig men ja loooovar att så fort jag fått klartecken så kommer jag att berätta allt!

KAn säga så mkt som att ja har vart nere i skåne trakterna IGEN och konstaterade att jag kommer åka ner dit en gång i veckan i en månad troligtvis/förhoppningsvis.

Ja skåne betyder ju långa resvägar så ja har suttit, eller a kört en bil hela dagen idag och inte gjort så mkt mer. Fick ringt vet i morse och dem ska komma i morgon eller på torsdag och vaccinera och även titta på ettlitet sår. Att få tag på den här hovslagaren va ju lättare sagt än gjort och ja ska försöka ringa i morgon igen.

Va iväg hos Wille förut och inspekterade så att alla ben satt där de skulle. Blev lite hagmys idag med och även mutning med godis dock gick de inte så jätte bra eftersom han inte är den där godistypen. Mamma har gett han lite morötter och äpplen men det är han heller inte jätteförtjust i så vi får se hur detta kommer att gå =)


Inte den vackraste bilden men a här har han täcke på
Blev väldigt nöjd då de inte va så slödrigt som ja
trodde att de kunde vara
eftersoom de e så tunt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback