Törnrosa...

Jag ahr jobbat natt så sov rätt så länge idag. När ja vaknade så åkte jag till stallet och satt på prinsen flugtäcket och de va det jag kunde gör för ja hade sådant frukltansvärd huvudvärk så jag åkte hem och gick och la mig. Sov fram till 19 tiden och fick sedan lite mat av mamma. Värken hade gått över lite men inte mkt så jag och tessan begav oss bort till de små kräken och gav dem lite mat. Tyvärr så har min dag inte vart roligare än detta.

I morgon är dagen innan falsterbo och de skall fixas lite saker balnd annat.

* Städa bilden + Tanka fullt
* Packa väskan till falsterbo
* Ladda stora kameran
* Hälsa världens bästa maria välkommen hem!
* Visa världens bästa maria stallet - hon ska va barnvakt
* Betala räkningar
* Ut och käka på kvällen på harrys
* Häng/Sitta upp på knas, får se om tessan hinner hjälpa mig eller om kanske anna kan.

De som ja faktist serfram emot mest är att min bästa vän maria kommer hem igen! Har saknat henne otroligt mkt och de ska bli skönt att veta att man kan ringa henne när som och bara prata.

Jag är även sjukt taggad inför falsterbo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback