Dagens träning - torsdag




Torsgad
Ja har helt glömt bort och skriva hur de gick för oss i torsdags.

Jag fick hjälp av maria på morgonen. Tanken va först att vi skulle rida men så kom regnet så sa vi att vi skiter i de och åker bara dit men så blev de bra väder så körde vi på ialla fall.

Det blev först longering som vanligt och han skötte sig. inget spänigt men ja tappade fokus några gånger och då stanande han för mig. Men kan man ja inte koncentera mig så får ja skylla mig själv.

Sedan så hjälpte maria mig och vi hängde förs en "enkel" gång. Hoppade av och så hoppade ja upp igen. Denna gången så bad ja maria ta några steg och de gick galant. Lite osäker var han och han förstod inte maria riktigt (första gången dem träffades) men inget mer än att han va lite trögstartad. Jag hoppa av och så fick maria gå ett varv utan mig (jag fick ont i skallen pga ja ni vet mitt dumma huvud). Hoppade upp på han igen och denna gången gick vi ett helt varv. Han va fortfarande vinglig men skötte sig. Andningen va kvar hela tiden och han spände till sig en gång mot slutet men då pga att han hörde något. Vi gick några till steg efter de och va sedan rätt nöjda med våran insats!

Tog och filmade lite kort på detta men ja sitter vid fel dator så de får ni senare. Jag va nöjd över träningen och hoppas på att ja nästa gång kan sitta upp på knas och gå något steg för att sedan hoppa av och hoppa upp igen och gå ngt steg och sedan va nöjd. Skynda långsamt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback