Torsdag!

Ja idag är tanken att ja strax skall få tummen ur och åka till minn fina prins, sedan när kl är 14 så ska ja ha en hopplektion för jos, får se vad jag tar fram för rolig övning mrn de blir nog mest att sväng och ha kvar takt och tempo.

Sedan blir de tillbaka till jr för att han skall bli löpt (om ja inte hinner de innan) ska försöka få lite bilder.

Ska sedan även sätt mig ner och fortsätta skissa på två headers som skall göras och en sida som skall göras helt från grunden... SKOJ! tråkigt bara att ja inte har mitt psp här utan i borås...

På kvällen blir de en mysstunde med nikell på harrys, god middag och trevligt sälskap är alltid tumme upp!

Igår kännde ja att ja va bra torr och ja dagen va torr den med, va själkvart med prinsne min och sedan tog jag och pappa en promenix i stenungsund vilekt va mysigt. Min dag va inte mer givande än så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback