Godisaffär!

Känner mig som ett barn i en godisaffär när ja går runt på diverse hemsidor och hämtar hem olika penslar och fonter till psp! Sitter juh och knåpar på två nya bloggutseenden som skall göras om från grunden så  de blir lite pill. Sedan är juh även tanken att min ska förnyas.

Jag behöer ltie inspiration! Jag vet på ett ca hur ja skall göra den ena men har inte klart med färgerna. Den andra är färgerna klara men ja är inte säker på hur ja vill att headerna skall se ut. så ja detta blir till att klippa och klisra!

Jag hoppas på att få klart dem till i morgon kväll då ja får tag i del mitt älskade psp och dels i resterande bilder så att ja har något att välja och vraka mellan =)

har ni ngn header där ute som ni tkr att wow denna va snygg!??? Tipsa gärna




mitt ena utseende

oj samma bilder men olika färger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback