Dag 9 - Min Tro

Oj märkte att inläggen inte kommit upp me här kommer tre dagar istället!

Tro är något som alla människor gör oavsett vad dem säger, denna tro kan vara på han där uppe eller en sådan simpel sak som att man faktist tror på sig själv.

Jag tror tyvärr även att de största bråken har tro inblandad i sig, visst är pengar roten till alla bråk men jag tror nog även att tron är det. Men inte mer om de (för de är en annan femma).

Jag tror framförallt på mig själv! Genom att tro och peppa sig själv, alltså få ett positivft tänk så är jag övertygad om att man kan lyckas bättre i livet! Man får en "go anda" som gör att man kan klara svåra saker här i livet.

Tro och älska dig själv innan du tror på och älskar någon annan. Detta låter kanske lite dumt men sanningen är den att jag tror inte att man kan älska någon annan om man inte älskar sig själv! Ja menar att dig själv kan du inte byta ut, du är den du är. Det är bara DU som kan byta och ändra dig och kan du inte (klart att du kan) älska dig själv så hur ska du då kunna älska någon annan (som du inte kan ändra beteende på eller liknande).

Nu menar ja heller inte att man skall vara självdyrkande och egoistisk på något sätt utan bara love it!

You are Perfect just the way you are! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback