Press PLAY!

Ja då är ja tillbaka och nu så ska här uppdateras i bra mängd.  Som många vet så åker jag till Thailand idag vilket ska bli fantastiskt härligt! Det finns lite saker som först och främst måste fixas som exepmelvis röja ut ALLT som är i vardagsrummet och hallen för på onsdag kommer golvsliparna. Vi började lite smått igår men de som är kvar nu är typ allt som va kvar i går med. Jag fick flyttat mina blommor och ljus.

Undeer mina dålig uppdateringar så har ja ridit Maggan några gånger. Hon är supermysig och rida, vilket gör allt mkt roligare. Nu när våren börjar komma så blir ja bara mer och mer tävlingssugen, detta resulterade i att ja kom hem med ett par tävlingspyxor för några veckor sedan. Vi får se, kansek kan inviga dem tillsammans med Mägg!?

Ne nu blir de till att bära ut lite  mer prylar. so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback