Maggan

Hitils har allt som ja gjort snurat krign våra fyrbenta bjässar. Jag vill inte att denna tråkiga händelse skall sätta stop för min pasion och min "frihet". Jag vill ha gläjen i livet kvar med hjälp av hästar och kommer därför att fortsätta med hästar. Jr kommer ALLTID ha en speciell plats i mitt hjärta likt fina Aliss. Jag vet att ja har så mkt mer kärlek att ge till dessa djur och även så mkt mer att lära mig om dem.

Carina har frågat mig om ja vill hjälpa henne med hennes ena häst Maggan. Så nu har ja två dagar i veckan som ja kommer att ägna mig åt fina Maggan. Vårat första pass kommer att vara nu till helgen och jag längtar. M har många meriter och är en väldigt duktig dressyrhäst men jag tror nog att hon kan vara väldigt svårriden så där har ja nog något att lära mig. Vilekt ska bli väldigt skoj!

Lovar att ta några fina bilder på denna fina dam till helgen.

På fredag så ska ja ta min kamera och gå på upptäcksfärd till stenungsunds ridhus. Leif skall ha lektion för instruktörerna och ja tänkte knäpp några bilder på främst Anna. Vill se vad nya objektivet går för i dåligt ljus. Tanken är även att ja snart ska införskaffa mig både blixt och bättre kamera. Ska först få sålt denna som jag har. Är någon intereserad så hör av er!?

nu blir det till att laga lite mat och sedan gå iväg och skjuta lite.

Tack alla för värmade ord och komentarer!


Kommentarer
Hanna och Rebecka säger:

gud vilken sjukt söthäst :D

2011-02-09 | 14:51:31
Bloggadress: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback