Mellandagsrean när den är som bäst!

Ja det måste jag säga. Det är många affärer som går ut att de har rea och så är de värdelöst. My one lovade största rean någosnsin men nja ja va måttligt besviken då det knapt fanns något.

Vartfall måste hissa Hööks när de gäller deras rea. Dem börjar direkt med 50% på nåstintill ALLT. De som även är bra är att dem har HV polokolektonen i butiken här i borås och även den var nedsatt med 50% så ja jag fick med mig en tröja där med. Synd att dem inte hade några kortärmade pikeer dock. Inte helt fel att betala 350 kr för en fleace. Fick även med mig ett par stigläder från stubben, en lädergrimma med nitar, BoT sjal, ett par hv srumpor, två naturborstar.

Sk ta lite bilder på knas idag med då ja tönkte släppa han i padocken. Fast ifs det blir nog bara film. Men visar om ni vill.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback