Dålig uppdatering här igen ja

ja som rubriken lyder. Har varit hemmai någon dag nu och julkänslan lyser med sin frånvaro än... Varför?!

Igår så vart jag hemma hos patricks föräldrar och fina chanet lärd mig att baka kagebröd. Ja ni läste rätt inte kakbrd utan kagebröd. Detta är typ tunnbröd/hönekaka eller vad man ska säga. Det gick i en faselig fart och chanet skällde på mig när ja inte vårdade brödet och de där små degklumparna rätt men goda blev de!

Idag har en fina grannen blivit klädd och ja pappa fick för en gång skull välja vad han tyckte vi skulle ha för tema och de blev "förvånandsvärt" gammelpolsk gran.

i morgon är de härliga julafton och jag längtar inte alls. Usch va hemskt! Detta låter tragiskt men ja vill hem till borås och bara få allt överstökat. Nä nu ska ja inte vara den som är så. I morgon kväll så bär de som vanligt av till tjörn och där väntas några mer paket och lite gott och skoj.

Ja tänkte även sätta mig  och börja skriva på nästa del av mina hästar och ja jag kanske publicerar den lite tidigare...



Det är nu 1 år och 2 dagar sedan vi fick veta
Saknar dig min Guldklimp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback