Barnen i Afrika

Ja jag måste säga att jag tycker otrolig synd om alla de barn i afrika som inte har vatten och alla de andra länderna med för den delen. Jag har dock en glädjande nyhet, jag har hittat allt vatten! de beffinersig just nu i Borås! Jag överdriver inte när ja säger att det är floder ner i hagarna!

I morse när ja släpte ut alla hästar så gick ja igenom lite sol, ösregn, dugg, och snö. allt var dock kort och de va blött ute men ja de gick att överleva. Jag åkte hem vid 930 tiden. Åkte sedan tiillbaka för att luncha och ja jag möttes av en sjö i en av hagarna och i willes hage var de små floder härovar då allt vatten från övre haganra åker rätt genom den. GAH!

Jag vill inte ha mer REGN!!!! ge mig 30 cm pudersnö -5 grader och sol!


KUL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback