Knas och Kameran

Jag gjorde inget speciellt med knas idag mer än att ja tränasde  honom utomhus igen vilket gick kalas. Tanken va att ja skulle traska bort till ridhuset men ja de va för varmt så vi skippade de helt. Han fick istället agera lite modell med mig på några kort. Söta Saga kom även förbi och han var självklart tvungen att pussa massor på henne med. Han e så söt min fina lille Knas. pussar på allt och alla. Tror han gillar att ha mulen emot aniktet eller bara snuffsarunt i nacken och liknande! Söta Knas!

Här är några av de bilderna som vi fastnade på tillsammans.
















<3

pusspuss

Knas!





Mina Fina!

Tessan och fina impanlimpan

Mys


Allt för oss blev lite mkt ego pics men de får ni stå ut med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback