Tiden går...

Fruktansvärt långsamt, läkningen på prins går bra har inte haft stora svullnader och jag tycker att de ser fint ut. Tempen ligger sadigt mellan 37,5-38,1 beroende på vilken tid på dygnet som vi tempar.

Tack vara mina fantastiska föräldrar som varje morgon åker och fodrar alla hästar på gården  och efter jobbet åkcer min fina mamma till stallet yterligare en gång och ger dem eftermiddagshöt. Varje gång som mamma även är där så ger hon självklrt både benny och chardonay morötter och äpplen. Med andra ord så skämmer hon bort dem rejält.

Tessan som är super och tar han och tempar, kollar kulorna och longerar varje dag som jag inte är hemma är GULD VÄRLD! denna kastering/flytt hade aldrig gått om ja inte hade deras fantastiska hjälp! 

Just nu vill jag som sakt att allt ska läka fort och bra så ja kan ta hem prinsen till nya stallet och börjar rida lite lätt igen innan vintervilan.

Finns de något som ni vill läsa om?

Kommentarer
Anonym säger:

Jag vill gärna läsa om dina åsikter om olika saker inom hästvärlden, dvs allt från pessoabett till sporrar och terrängritter, haha :D

2010-09-21 | 14:31:44
Bloggadress: http://evelinablomqvist.blogg.se/
nathalie säger:

Vem vann tävlingen?? =)

2010-09-21 | 16:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback