pjuh!

Ja skolan i morse och de va en lite kemilabb, inte mkt labbande men därimot mkt räknande. Efter skolan palrade ja mig hem och fixade lite småsaker.

Har nu bokat släp till lillkillen och ska hämta de i morgon vid 6 tiden. Sedan tog ja även med mig ett vanligt flyttsläp för att åka och hämta hö! Blev två vändor och tyvärr så får jag nog inte plats med mer. Svårt att stapla det med var det. Men men Kommer nog att få åka en gång till fast i januari då de kommer att krisa för mig. Ett ton fick ja vart fall.

Pratade lite med tessan med som va nera i ullared och hon hade schoppat gärnet =)

Nej uch va trött jag blev nu! blir till att skriva klart raporten och sedan så får ja gå och lägga mig. Ha de bäst tills dess!

Kommentarer
Felicia wedell säger:

ha det bra själv.. :)

2010-10-02 | 15:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback