ruta ett

Ja i går så var de vila för prinsen men jag borstade och pussade på han, han fick även sin "veckomassage" med favvoritborsten. Som är en lilla gummiborste med piggar. Den både kliar lite gott och är masagemjuk så de går att massera med den. Nackdelen blir juh att han blir "hårig" och att halva håret sedan sitter på mig...

Idag så fick jag hjälp av Nathalie, beslöt mig för ta några steg tbx med ridnignen på jr. så idag övade vi på upphopp och avsittnigar. nathali höll koll på läget och ponnin stod lungt och stilla. Ska försöka få hjälp på söndag igen så ska vi testa longera i trav. så han förstår framåt bättre.

Bonusbilder

Ser inte jätte farligt ut men...

såhär stövig blir han av masagen...

hösliga bilder i hagen



själen


Nej nu får ja allt ta och göra han fin ngt dag och gå ut och fota på riktigt nu när höstlöven är så fina och solen skiner med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback