Miss

i går kväll så åkte jag hem till mammsen och pappsen som sakt. Vi åt en himla god kvällsmat som bestod av kräftor i mängder! Va så himla sugen på de så ni anar inte! Det va vart fall himla gott och även om mina händer fortfarande luktar fisk så skulle även ja vilja ha några mer idag.

Eftersom det ösregnade idag så blev de ingen ridning. Jag hade en lååång stunde med Jr idag istället och vi biolighta och så e han så himla söt när han burrar ner sitt huvud i min famn och bara sitter där. Jag tolka de som typ kramar. För ja jag vetinte om ja är ensam om detta men ja brukar diskutera ibland med han prata lixom. Det är trots allt han som lyssnar bäst på mig! Om det är något betungande man har på hjärtat så brukar han känna av situationen och "krama". Ska försöka ta en bild på hans lilla krameri.

I morgon kommer mammsen och pappsen förbi och det blir lite goda bakelser hoppas ja på för de ville itne ha någon midda så då får de bli lite god fika. Ska bli himla skoj att få hit dem!

Bonusbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback