Löshoppnings Lördag!

Vi var några i stallet som hade bestämt sig för att löshoppa våra hästar och samlades på morgonen för att bygga bana. blev ett enkelt hinder och ett galoppsprång och en oxer. Benny blev väldigt exhalterad när vi skulle värma upp då Windy sprang runt på banan och vi var på andra delen. Han piafferade så himla tjusigt och växte 20 cm för mig. Snacka om att känna sig liten.

Själva löshoppningen gick bra. Va lite dåligt angagemang runtom vill ja tycka då jag skulle fånga in han efter hindredet med mat, smacka på han iväg och smacka under hindret = massa spring för min del. Istället för att då kanske dela upp d elite bättre på dem fem som stod i mitten och tittade på. Men men man lär sig.

Fick vart fall satt kameran i någons hand och ja några bilder blev de men hon som tog bilder va inte van vid min kamera så can´t blame here! men här kommer några bilder. bättre de än inga så jag tackar och ta emot.

Bonusbilder





Kommentarer
SOFIE säger:

Roligt! :)

2010-10-19 | 21:12:35
Bloggadress: http://sofieslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback