I går kväll..

I går kväll så tjuvade jag med mig sanna och vi åkte till prins och hämta in buset som stod ute. De va himla bra tajming för precis när han kom in så börja de snöa massor.

Kvällen spenderade jag hemma hos sanna och david. En trevlig kväll med några spekulationer och mååånga funderingar. Hade de himla trevligt i vart fall.

Idag så har ja som plan att strax åka till prins, behandla honom med biolighten och sedan pussa massr på han. Efter de blir de hemfärd mot mammsen och pappsen. Va ett tag sedan jag såg dem nu. Men eftersom båda slutar sent så tänke ja ta en sväng förbi tre hästar och köpa lite vetekli. Hittar inte vart man kan köpa de i borås. Tråkigt att de inte finns någon som helst bra häst affär här med både mat strö och konfektion utan bara konfektion.

Kommentarer
Sara Wahlund säger:

Sv: Okej :) Jag följer med spänning ;)

2010-10-23 | 11:17:46
Bloggadress: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback