Hmm

Ja erftersom ja inte får gå på börjt spår med jr så blir det svårt för mig att longera och jobba han på de sättet. Fick däremot en idée från kära sofia om de här med tömkörning.

Hon tipsade mig om att min gamla banrdomsklubb, där ja lärde mig att rida har en tjej som kommer till dem regelbundet och har tömkörningslektioner/kurser. Detta hade varit himla skoj att göra med jr tror jag. Alltså lättare tömkörning så både han och jag lär oss göra rätt från början och med hjälp. Det blir även bra träning då han får åka transport igen. Vad tror ni om detta?! Jag tycker nog att de hade varit massvis med skoj. Ska kika närmare på idéen

Aliss va juh hejare på de där med tömköra. kanske inte så konstigt då hon va inkörd och allt vad tömkörning heter ärde hon mig och inte ja henne. Fina häst!




Mums mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback