Bilder!

Skulle fota lite i stallt i dag och gjorde de stora misstaget att inte kolla kameran innan ja åkte. Den va juh full med testbilder som ja tagit på killarna i sommras. Men det blev några när han mumsa på höt. Tänkte dela med mig med några bilder.

Red prisnen förövrigt idag. Vi körde väldigt basik. Skritt och lite slingerlikrokvägar. Han hade inta problem att gå åt höger men vill inte bli longerad i högervarvet. Dremot kunde han knapt svänga åt vänster men sprang på för glatta livet i de varvet när ja longera. Mysko ponni! Men han skötte sig så nu i framtiden skall de nog bli mycket uteritter med poppe.

Bonusbilder











Kommentarer
Sara säger:

sv: Tack!



Jo det kan jag göra, jag tränsar min "från sidan", alltså lossar upp ena sidostycket då hon tar upp huvudet om jag drar rakt framifrån som vanligt - jag når inte upp haha. Men jo jag kan filma! Ska se om jag får någon som kan imorgon innan jag åker på träning! :D

2010-10-11 | 21:47:48
Bloggadress: http://ussing.blogg.se/
Leila säger:

Härlig häst! Söt som socker :)

2010-10-13 | 22:16:24
Bloggadress: http://pumsie.blogg.se/
Roja säger:

Ameen gud vilken snygg häst! :o Vad är han för ras och vilka föräldrar? Kan inte du lägga upp ridbiler också? Blev många frågor nu, jättefin.

Det brukar bli så med Vera också att hon blir stel på höger sida och går knappt att böja :/

2010-10-13 | 22:23:25
Bloggadress: http://misscaimona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback