Yra...

Gud ja uch. Efter skolan så åkte jag hem och lagade lite mat och efter vi ätit upp den så åkte jag till stallet. Planen var att rida men varken jag elle bosse blev så motiverade av denna vita sörjan som låg på marken. Som om de inte vore nog så ligger stallet på en upphöjning så de blåser hornstorm uppe hos oss för de e ngn slags vind väg just där.

Blev vart fall myss och borstning på båda ponnysarna idag. Bosse tyckte de va massa skönt att bli kliad på sin korta päls att han nästan somna. Söt. Benny undra va de va för ngt vitt men traska på fint. GALEN i vetekli är han i vart fall.

Stod även och prata med viv, ann, gisel och nathan lite med. Skönt att fördriva lite tid med att prata med likasinnade.

Sedan fick jag även ett mkt härlig samtal från bästa Sofia från Biolight. Hon hade hört om en till häst som skulle få biolightbehandlig nu som hade lite liknande symptom som Benny. Tkr det är superskoj att prata med Sofia då hon är så hängiven mig och benny vilket värmer så fruktansvärt mkt då vi inte alltid fåt så bra respons. Eller snarare jag inte fått så bra respons på att jag tagit mig an han.

TACK Sofia, vet att du läser och hoppas du förstår hur tacksam jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback