vaccination

gah i morgon är de min tur at vaccineras. Inte mot hästinfluensan utan hepatit a och b. Ska juh iväg till thailand i slutet på februari vilket ska bli massa skoj!!!

Hoppas även på fint väder i morogn för nu börjar ja tröttna på mnin header så här skall de göras ny. vilket behövs nya bilder till!

Lyckades även glömma min stallnyckel på pappas bilnyckel och trodde ja hade reserven i bilen men NEJ. som tur va hittade jag den hemma så nu blir de till att köpa en GIGANTISK nyckelring att fästa den på! kanske ska ta en mitt ena bett (som ja köpte läääänge sedan för att ha som nyckelring tror de va ett 8cm) och fästa på de. Lr så tar ja min flamingo som ja hade i 8.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback