Storm Steg

Ja thailandsresan kommer med stormsteg och för att hamna nogorlunda i bra form så ska jag börja gymma. Har fått hjälp med ett schema av en polis och ska träffa han på lördag för att gå igenom de olika momenten. Vi har bestämt att köra ca 45 min åt gången 3 dar i veckan. Detta passar mig ypperligt. De dagar ja inte rider jr så tränar ja istället.

Tanken är att under thailandresan så ska kära tessan vara barnvakt åt prinsen. Blir lite ridning då och vi får se hur de löser allt. Kan inte direkt planera så jätte mkt. Allt beror på vad faboro doktorn säger om min fina prins!

Funderar även på att sälja några av mina träns. Finns det något intresse här ute?

Kommentarer
Pillan säger:

Hej Carolina !

Va härligt/roligt med Thailand :) Hade också velat komma mej iväg... Hoppas doktorn bara har positivt och säga om Benny (som förövrigt är riktigt FIN)

Ang. tränsen. Jag ska köpa träns till Calle men ska ha med mässingspännen. Har du något sådant till salu får du gärna säga till :)

(Förresten, va svårt det är att hitta stolp lädertyglar med mässingspännen :S )

Ha det gott !!

Kram Pernilla

2010-11-17 | 19:27:45
Bloggadress: http://pillllans.bloggplatsen.se
camilla säger:

DU behöver väl inte träna!! tycker du är vacker som du är=) hihi.. Hoppas allt är bra!! ses på söndag!! Kram

2010-11-19 | 12:00:07
Bloggadress: http://klingas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback